Mangós tápiókapuding

Már idejét sem tudom, hogy mióta állt a polcon két mangókonzerv. Azt tudtam, hogy tápiókapuding mellé szeretném majd felhasználni, de valahogy soha nem jutottam el a kivitelezésig... egészen idáig. Igazság szerint gyakorlatilag bármilyen friss, fagyasztott, konzerv gyümölccsel működik ez a recept, de szerintem még lekvárral is finom, mivel a tápiókának önmagában nagyon semleges íze van.

Hozzávalók:

130 gr tápiókagyöngy

4 dl víz

7 dl kókusztej

3 ek méz

2 doboz mangókonzerv (de gyakorlatilag bármilyen gyümölcs jó)

A tápiókagyöngyöt egy lábasba beáztattam a 4 dl vízben, hogy megszívja magát. Kb 10-15 perc elég neki. 

Közben összeturmixoltam a mangót. Sajnos ez a konzerv (vagy lehet a mangó alapból) nagyon fás volt, így egy szűrőn átpasszíroztam. Mindenképpen érdemes megcsinálni, mert olyan volt mintha Charlotte cicánk előtte megfürdött volna ebbe a mangópürében és a fél bundáját benne hagyta volna.... 

Ha szeretnénk zselatinnal kicsit összefőzhetjük a pürét, akkor egy szilárdabb réteget fogunk kapni, de nekem tökéletes volt így is. 

A 10-15 perc leteltével a tápiókát felöntjük a kókusztejjel és belerakjuk a mézet (természetesen bármilyen édesítő megfelelő). Én raktam még bele vaníliát is. Folyamatos keverés mellett addig főzzük amíg besűrűsödik és a tápiókagyöngyök teljesen átlátszóak nem lesznek.

Poharak aljába raktam egy kevés mangópürét és óvatosan rászedtem a tápiókapudingot is, majd a tetejét ismét mangóval zártam. 

Egy éjszakát hűtőben pihent és isteni finom desszert lett belőle. 

tapioka.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panistro.blog.hu/api/trackback/id/tr7914574538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Gluténmentes boldogság

Friss topikok

süti beállítások módosítása